16 maj - Pisma ♥

Orkade inte blogga i lördags, men tänkte berätta lite vad jag gjort min lördag och söndag och lite av måndan.

Lördag: Var jag ju som sagt i stallet ända till kvart i 9, vi gjorde allt vi skulle göra + lite till. For ut med jh o sara körde runt stan en sväng handlade på coop sen körde dom hem mig till pappa och han körde hem mig för jag skulle hämta en hjälm som jag skulle ha när jag skulle åka moppe med jonni  Åkte hem med pappa till mamma och sen kom jonni vi chillade på data lyssnade musik tog en fika och sen så satt vi bara och garva typ, somnade vid 3 och vi som skulle upp 6 !

Söndag: Vaknade halv 7 typ, fixade till oss platta håret fikade en macka sen satt vi oss på blå moppen och dammade till stallet för att släppa ut pållarna och mockade och fyllde hö till asse, sen fixade vi prisma och satt oss i bilen och började rulla mot piteå. Vi var även på turne med lasse stefans ! Vi började närma oss piteå så hitta vi oss till grens där prisma skulle åka med en hästbuss/hästlastbil, vi satt in henne i en utebox och pussade och tog farväl av. Vi gav henne gosaker och fotade henne och tog ett bra farväl! ♥  Sen satt 4 ledsna tjejer sig i bilen för att åka till luleå på en shoppingtur, och vi tröstade oss med max mat och det var super ! det var min helg

Måndag: Jag har sån ont i magen så blev inge skola i dag för mig, men funderar på att gå på sista lektionen men känns lite onödigt, men nu måste jag ta det lugnt och få bort ont i magen för det är jobbigt ..


Sara och fia, hade ingen bild på prisma så bjuder på denna !

ska slänga in bilder senare från en resa luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0