skola suger.

Har inte hunnit blogga så mycket i dag eftersom att jag typ bara varit i skolan till 3 och promenerade hem, hann till och med käka innan jag for till stallet för att rida en sötponny på lektion, men efter som jag inte ridit dressyr på länge så blev det att inte rida lektion för att jag höll på att klä på mig innan i 20 min typ och då kom jag försent hästen stod borstad och klar !  Visst är jag duktig?

Gjorde just 2 toaster sjukt gott Men hann i alla fall göra min dag om en ovanlig bild, måste ju någongång bli klar med dom där dagarna.
I mon ska jag i alla fall fara till skolan slutar 4 sjukt lång dag och jobbit! Efter det ska jag med Jonni typ på hästgruvan hon ska köpa nya skydd och godis till gulan  Vet ni vad jag kom på, att jag måste börja med am kortet igen gjorde ju ett uppehåll ett tag eftersom att jag ändå inte hann göra uppkörningen i stan för att man är för seg! Har jätte mycket att göra i svenskan denna vecka bokrecension,rapport,filmanalys och ett prov i so & ett prov i fysik/kemi vet inte vad, sjukt mycket jag måste göra före nästa vecka i alla fall för dom ska skriva i parmen till utväcklingsamtalen sjukt jobbigt med skola, tror jag dör. Men godnatt i alla fall, kanske slänger in ett inlägg senare 
värsta gammla bilder, kajsa döda mig inte.

Kommentarer
Postat av: k

men jennnnnnnnifer din klant TA BOOOOOOOOOOORT! :OOOOOOOOOOO

2011-03-16 @ 22:25:20
Postat av: sofie

sv :D jorå happis vann ju bd cupen :D

2011-03-17 @ 10:47:57
URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0