hurtig



som sagt har jag varit och tränat med min moster, hela sommaren ska vi träna tillsammans och till hösten drar vi utomland ! vi tränade i 1,5 timme så trött blev vi sen drog vi raggen i byn är så mysigt helt dött och tyst så vi fick västa lugnet efter träningen. I mon ska jag vara med kajsa en sväng hoppas på fint väder, men tvivlar på det! Efter det ska jag och träna igen skönt.

Nu ska jag kolla runt lite designa en klänning på nelly.com och vara med och tävla, lär bli kul! men nu ska jag damma vidare vi höres.

 


Kommentarer
Postat av: carin

men hurrru! vars ska ni utomlands? ;D;D får man haka på? ;)

2011-06-24 @ 23:21:34
URL: http://carinjungfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0