förslag !

Vet någon av er någon som är bra på göra header? hade verkligen behövt en, jag tycker det är tråkigt att bara ha en bild och tråkigt att ha samma i 2 veckor, jag blir alltså lessfort. Men inte på andras dom sprollar ju men min egna. Jag blir sjukt less!

själv kan jag inte göra för har ingen anning om hur man gör, och vad man andvänder för program. Har du några förslag om pogram jag kan andvända, någon du vet är bra på göra så släng in en komentar till mig. Vore verkligen toppen! Tack i förhand



min senaste som Ronja rosenberg har gjort till mig!


Någon av dom gammla som julia zedig tillvärkat till mig!



denna har även julia zedig också gjort till mig



denna har en vän som heter Sara israelsson gjort till mig!

jag har haft massor av andra header till min blogg, men har nog inte bild på alla! så om ni vet någon bra som gör header eller vet ett enkelt pogram släng in en komentar till mig. Du är guldvärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0