7 juni - skönt!

Var inte till skolan för att jag hade så jävulst ont i magen så, sov till halv 12. Fixade till mig och bäddade sängen och sen kom mamma och dom  Vi for på stan med några ärenden, drog sen hem till pappa och kasta lite boll med andre, sen körde vi ägg ett gäng och vi hade sjukt kul! Sen kom det oska och regn så vi gick in. Sen käkade vi parisare grillad mums!  sen gick vi ut en vända till och lekte med bollen, haha.

Sen körde pappa mig till stallet hade us-möte, gick igenom det vi behövde sen blir det inge mer möten fören grillkvällen.

For hem vid halv nio, har hjälp pappa med grisköttet och nu sitter jag här med jossan men jossan gick precis och ska gå och duscha av håret för hon har färgat det. och jag ska strax gå och skölja ur masken jag har i ansiktet haha har haft den typ i 30 min, men den luktar så gott vit chocklad !


snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0