6 juni - sommarlov

nu vill jag verkligen ha sommarlov, det är inga långa skoldagar kvar och bara tre och ena dan har vi tema dag och andra klassens dag  så snart blire sommarlov och ska boka tid till frisan för att klippa och göra något fränt, men blir att ha kvar det röda!

Har tillbringat hela helgen med den vackraste, i mest dåligt väder men lite fint också. I går umgicks jag en sväng efter stallet med jonni vi for en sväng till nunnis där det var bilbingo. Vad roligt att spela bingo!

Sen stack hon hem, jag skulle komma till henne men var så trött så orkade inte. Natte & andre var här hela kvällen typ satt och snacka med dom hela kväll typ, danne o madde kom också en sväng så det blev mycket snack sen drog alla och jag kolla klart bb och sen 3 program till var rätt så bra  nu ska jag vänta på mat sen duscha, sen ska jag och jossan göra något fränt!

Btw så har jag gjort uppkörningen för am kortet och kirrade det, så nu har jag bara provet kvar sen har jag fått mitt am kort och sen köper jag min epa som jag vill ha, och blir ju att köra moppe också ett tag. Det lär väl bli kul det också

tjiing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0