25 juni - bildbomd

som sagt så lovade ju jag er massa bilder från dagen, men kommer bara bjuda på några bilder. Har ju fotat bakningsdagen och hus i pajala, men eftersom bakningen var före huset så bjuder jag på de !  berättar lite om min midsommar kväll, kom hem för ett tag sen från farbror leif. Han grillade lite mat åt mig moster, mommo,moffo & tommy! så vi käkade plus hade mommo gjort svin godsallad till bara med salladsblad, fetaost gurka tomat och purjolök (stavning?) så det var helt klart min favvo av kvällen. Efter deet blev det saft och en bulla goda bullar dessutom ungfär lika goda som mina hihi. Sen drog jag,jonathan och ebba och doms kompisar till sporthallen och lirade lite basket kulkul!

Sedan kom vi tillbaka och då fick vi glas och jordgubbar, möms! sen gick jag,ebba,moa ut och spelade lite fotboll medans dom andra satt inne och spela xbox trist. Sen drog massa folk och mer och mer försvan, jag och moster blev sist kvar vi cyklade även till mommo & moffa eftersom moster hade druckit vin så. Men det gjorde inge för mig,det var ändå lika skönt som att åka bil lite jobbigt eftersom sadeln var så långt ner, cyklade som sagt på ebbas cykel haha.  Men alla bilder från bakningen får ni i ett nytt inlägg, så tjiing^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0