22 juni - random

Har kommit till byn nyss skönt! eller för typ 20 min sen men skit samma, ska käka korv i ugn strax gott. Min moster har handlat det jag också äter och gillar gulligt  ska föra ner nå mat påsar till källaren, ikv ska jag basta och ha lite spa när man har en bastu skönt ! kanske umgås med kajsa en sväng också om jag ska till henne eller om hon ska komma hit, var ju ett tag sen jag umgicks med henne saknar henne enormt .. <3


fan vilken söt flicka

alldeles strax ropar moster på mig att jag ska komma och käka, är lite hungrig käkade bullens korv i morse hos min fammo ! har käkat bullen korv 2 gånger i går och en gång i dag det är så jävla gott mums.  undra om min kusin vill umgås med mig något under dessa dagar jag är här hoppas det, det skulle vara kul. Kanske lika kul som sist då haha!

Förresten
i går fick jag ett tips av en kvinna som gav mig ett pogram som kan fixa header och redigera bilder sjukt gulligt, så nu har jag trixat i hop en inte världens snyggaste men testade bara. Kanske lär mig pogramet bättre och då blir den snyggare haha


haha


Kommentarer
Postat av: kajsa

men så äckligt jävla sne bild!!!!!!

2011-06-22 @ 17:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0