16 juni - dåliguppdatering

som sagt rubrik! stämmer helt klart in.

Varit i går till leipo och hälsat på min kusin, sen umgicks jag med jonni vi snurrade något varv på stan och sen for hon hem och jag for också hem, umgicks med någon annan hela kvällen och bara hade det kul! somnade som sagt alltid och dag efter käkade vi mat och jordgubbar med grädda mums! hiihi

I dag efter jag käkat mina jordgubbar med grädda drog den hem, syster hämtade mig med sin nya rosa bil for och köpte svart hårfärg som jag slängde i håret så ännu lite nyare. Efter det bara chillat for en sväng till min mamma och hämtade hunden och sen till pappa och hämta datorn och sen vidare hit till farmor. I mon känner jag verkligen för att ta bussen till byn och sen åka hem med morsan på kvällen, saknar verkligen sommarn 09 den var helt klart bäst! kanske kan denna sommar lyckas bli lika bra men det tror ja icke

Men nu avrundar jag och göra något rolig och sen sover jag säkert som alltid.


före


efter, det är allt ni får veta om min frisyr

Kommentarer
Postat av: carin

fan vad nice!!!!!!!!!!! ;D

2011-06-17 @ 12:57:24
URL: http://carinjungfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0