vill ni också vara med och tävla?

Jag är med och tävlar om en rosa ipod nano rosa på http://kissies.se  Då ska man välja ut sitt favorit iphone-skal och motivera varför jag valde just detta skal! Var ni också med och tävla och en ipod nano.





Det här är mitt favorit skal!

Som det flesta ser så är det den söta hello kitty katten, det är många barn gillar och den är ju så söt!
Själv har jag inte en iphone men skulle jag ha en iphone så skulle min få ha en massa olika skal, jag skulle ha flera 100 att välja mellan, eftersom jag är en person som älskar att byta och förnya!  
Det finns många olika skal som hello kitty det ska föreställa, hittade en massa söta skal med söta hello kitty katten på www.mrgizmo.se. Men jag fastnade mest för det här söta skalet med hello kitty katten på! För dom som verkligen älskar katter och det finns inte ett skal på bara en vanlig katt, så är det här ett skal till just dig som älskar katter. Själv är man mer för hästar och inte så mycket för katter men dom är så sjukt söta! Skulle lätt kunna tänka mig att ha en stallkatt som fick jaga mina råtter i stallet!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0