tangled

som sagt lovade er lite fakta om vad jag tyckte om filmen trassel  Det var sjukt bra, det var både rolig och sorlig och den är inte alls för töntig! Så den får faktist en 8 av 10, så ett förslag se den. Den är super  Cool att rapunzel kunde hjälpa och bota folk och hålla dom yngra, just därför den äldre tanten vela ha rapunzel. Hennes hår var flera meter lång och var magiskt så cool, jag hade också vela ha så långt hår som henne. Men gud vad det sla väga tungt det blir i rygg/nacke hihi

Maximus hästen blev min favvo och ödlan/grodan, ödlan/grodan var så sjukt söt så ni anar inte. Och hästen maximus var ju som en hund, och bara så frän blev lite förälskad i den ! En sån häst vill då jag ha när jag skaffar mig en

Rekomenderar er att ni ska se den, för den är fan bara bäst! lätt bästa filmen hittils. Men nu tänkte jag slänga in lite bilder från filmen.

Där fick nu ++ fakta !


Har har ni min favorit, maximus





rapunzel









där har ni lite bilder från filmen också! ^^

Kommentarer
Postat av: soffi

en kameleont! :)

2011-07-10 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0