sätta katten och köra

Vaknade vid halv 1 i dag som annars, gick o la mig tre och sov rätt så skönt! Drog på stan vid två med emma o soffi, vi bytte emmas ring till en svin snygg men den var för stor  så nu får hon gå och byta själv, haha orkar inte springa flera gånger och dom är förstora haha.

Har hunnit vara till min farmor som inte var hemma, så for hem till mamma och sen vidare på jysk. Hittade en garderob jag vill ha som jag mest troligen kommer köpa, och så hittade jag lite annat smått till mitt rum, kuddar och påslakan, men inge överkast fuck!

Sen for vi upp på dundret parketingen där jag skulle övningsköra lite, sög verkligen på de men lär ju mig, lite svårt att komma i gång, gasade alltid för snabbt och tvärbromsade dådå, men tillslut gick det riktigt bra körde bara i 1 som tur var, så det gick inte mer än 20.  så nu börjar jag öva lite, då kan jag ju köra tills jag skaffat kortet, har hittat en epa i dag också men blir nog inge köp eftersom den kostar pengar, hoff .

I mon väntar mest troligen städning i mitt rum, och sen hälsa på fammo bloggar mer i mon puss





exakt
en sån, så sjukt fin! och alla mina kläder får plats, så den passar mig perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0