misslyckades

som ni vet så sa jag ju att min syster fixat mitt hår, först färgade hon de men i luggen så satt sig inte färgen ordentliget så har utväxt lite grann där, men det ska jag fixa bort ! Sen så skulle hon fixa fram min stjärna men misslyckades så nu är jag flint på sidan, men skit i det det växer ju ändå ut snart  

I mon hade jag tänkt springa på stan, hämta ut mitt packet eller så tar jag det på onsdag samtidigt jag ska köpa jonnis födelsedags present!

Så i mon vet jag då inte vad jag ska göra, har inga planer men dagen kommer ju så då ser jag ju. Ska i alla fall sova länge  Det här blir ju sista gången jag är rödhårig sen ska jag byta, antingen mörkbrun eller blont,svart ingen annaning !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0