don omar

hunnit med rätt så mycket i dag faktist, for på morgonen eller morgon och morgon vid 1 halv 2 och möte mina söta saknade vänner elin och hanna. For på stann och sen på ica oh gojan, sen till hanna men hanna dissade oss så blev att fara till elin cyklade dit och dom körde moppe, efter de nästan när vi var framme kommer det jätte mycket grus och jennifer kraschar (stavning?) skrapat upp hela mitt knä typ, men det hemskaste är att mina nyaste leggins gick sönder F*n. Men skit samma! får väl köpa ett par nya, dom som satt så perfekt och sjukt sköna! då vet ni det också, mår typ lite bättre i dag än vad jag mådde igår, ska nu fixa till mig lite sen rullar jag vidare till min snygga vän elin och där håller vi sälskap med vackraste emma och finaste hanna  

Bloggar senare eller nå, bjuder på en jätte söt låt. Lite annat än bara bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0