3 juli - jämtön

som ni ser så har jag inte orkat blogga något, sitter just nu i jämtön tillsammans med jonni och vi har det väldigt mysigt båda sitter med  datorerna i famnen och kollar tv samtidigt! Kom hit vid 4 halv 5 eller nått sånt, sen dess har vi bara tagit det lugnt varit ner till vattnet och kände om de var kallt inte så kallt var det faktist, jag älskar att bada !
imon ska vi bada om vädret blir bra, sen ska vi fara till gulan en sväng hon ska kolla lite på han. Vi har även haft kul med båda mopparna på äventyr, samtidigt körde jag om henne och hon om mig roligt !

men
nu ska jag roa mig med min vän johanna och sen ska jag snacka goja !


jag älskar dig så sjukt jävla mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0