23 juli - älskar dig mest, slutar helt annars

sov hos jullan i natt, for till lansis på morgonen och kom hem vid 5. Hoppade på moppen till stallet, pratat strunt med sara och nu sitter jag hemma ska hoppa i duschen och sen vidare till pappa för att hämta kläder och sen umgås med jullan,jonni & felicia kanske mitt deppande blir bättre!

just nu mår jag sjukt dåligt över allt detta, hur kan allt få hända och gå så här långt jag ångrar mig verkligen långt in i hjärtat. För det är dig jag älskar och ingen annan, du gör mig hel. Blir så toppen på benen bara att få se dig och känna på dig, älskar dig mest <33

men nu skyndar jag mig,
orkar inte blogga. Tror jag ska sluta blogga vad är det för mening? :-


<3333333333333


Kommentarer
Postat av: katti

? <3

2011-07-23 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0