20 juli - Grattis !

har inte bloggar nått kom just in har varit på ica o köpt en ramlösa ananas sjukt gott!

I morse vaknade jag upp tillsammans med min 16 åriga vän johanna, hon skulle o fika med sin syster och mamma o sara så hon for vi halv 12, jag drog på stan vid halv 1 med min mamma och hämtade ut mitt paket med mina gula shorts o mina spets leggins, sjukt nöjd o det passade! sen köpte jag även present till johanna som fyller även år i dag!  hoppas du får en toppen dag tillsammans med dina vänner, och så firar jag,soffi & felicia henne imon !

jaja men nu ska jag fixa till mig lite och sen om jag kan få någon frisyr av det här fula håret..


grattis pigan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0