13 juli - Grattis sötemma!

Hade planer på att min dag skulle bli toppen, men tydligen inte eftersom jag for till emma käkade en bit tårta sen fick jag super ont i magen som vanligt, det släppte och vi stack till thai käkade 38;an som jag alltid käkar, gott vare! sen kom magverken tillbaka kul.  

Gick till mds och där var min syster, hon körde hem mig. Och sen vill ni inte veta vad som hände! där slösade jag 150 :-

Då vet ni det också,
som sagt köpt hårfärg i dag. Blir en sista rödhåring och sen blir det antingen slingor eller svart, känns så onödigt med rött eftersom det rinner ur hela tiden och är svin dyrt så. Men annars älskar jag mitt röda   ♥

Min sommar har heller inte varit precis som jag tänkt mig, eftersom min mage är inte alls i form och inte jag heller! och så har jag bara varit och slösat massa onödigt med pengarna istället för att spara och göra något roligt! men jaja sånt är livet, bokat am prov nu också. Så bäst jag börjar plugga så jag klara det! Men det flesta tror ju inte jag kommer klara det, så bara för att dom inte tror det så ska jag kirra det!  men nu ska jag sova, bloggar mer i mon. Kommer nog med lite bilder imon om jag har ork o så .


snygg bild, javet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0