10 juli - för mycket bilder och för litet minne

Jag som alltid nästa fotar olika saker och därför jag alltid blir så seg på att lägga in eftersom dator blir så seg. Jag ha säkert 6 usb och alla är fulla med bilder, men jag som alltid sagt att jag ska köpa en hårddisk men dom är ju så dyra. Så nu måster jag ta tag i det och köpa ett för vill inte behöva ha en telefon fullt med bilder och kameran full med bilder och dator, så nu tar jag fingrarna ur arslet och köper en hårddisk när jag fått mina pengar så när jag skaffat mig en hårddisk kommer ni få massa bilder jag visar er och alla mina bilder kommer bli sparade på den, från tävlingar och sommrar,vintara och massa andra bilder! Ska bli sjukt skönt i alla fall.

I går umgicks jag med elin,hanna & emma. Cyklade hem vid 11 och så sprang jag upp till katti en sväng och snacka lite vi behövde prata om, tiden rann i väg cyklade hem vid halv 2.
Sent! 

Pratade även med katti via msn,fb & skype allt typ samtidigt. Sen hoppade jag under täcket och sov hela natten ända till halv 1 typ skönt! men nu ska jag gå ut och spela kort med jossan o johan tjiiiing!


Felicia & bibbi, dom bilderna kommer mest troligen jag inte spara eftersom dom är raderade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0