19.36

Min dag började med att jag skulle vakna 11 men det blev inte vaknade 12. Fixade till mig väntade på en seg johanna som skulle vakna, sen körde pappa oss till stallet behövde inte mocka eller fylla hö för det hade maggi gjort åt mig, red ut med Lina & Clatch, Johanna & Tex. Gick toppen förutom i början då clatch var lite cp, men det blev bättre sen så länge vi bara skrittade o trava =)

Tog det lite lungt pussa lite på pållen snacka lite med zedig, sen stack jag hem skulle på gera com men det var ju stängt, darför att min w508 är sönder igen! surt men så länge får jag ha min snälla syster samsung snällt syster!
I mon har man stallpass från 7.00-20.00 ! Så blir att spendera hela min skönta långa dag i ett mysigt stall tillsammans med mina vänner =)

Men nu ska jag ta och plocka i hop lite i mitt rum, sen duscha sen ska jag bara chilla lite hemma orkar faktist inte fara ut eftersom att jag ändå ska upp halv 7. Så nu tänkte jag bara slänga upp en bild sen kolla lite bloggar sen börjar städningen!
Julia Zedig från vänster sen jag o sist men inte minst Lydia wikström =)





/Jennifer Wettainen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0