I live in a dream

Tänkte berätta lite om mina dagar eller bara om måndag och i dag vad jag hade tänkte göra när jag inte är i skolan


Måndag: Vaknade kring 8 åt frukost stack till skolan hade språkval kom 10 min sent typ, sen hade vi musik väldigt roligt när man inte klarade av att spela trumor! Sen hade vi lunch kebabgryta ganska så gott sen stack jag och emma hem till mig för vi hade hål. Efter det så for vi till baka till skolan för att inta sista lektionen som var so, men efter som att vi hade sussi så kom vi på tillsammans i klassen att vi skulle köpa blommor och skicka till Linnéa. Så sa sussi att ett gäng från klassen ska fara och köpa blommor. Så vi stack i väg ett gäng och köpa ett par rosor och en fin buket blev det  Sen hade jag lite ärenden jag var tvungen att göra, köpte i alla fall för alla mina sparade småkronor ett nagelack som jag verkligen älskade. Men har kvar lite grann så ska väl i dag också på stan. Sen umgicks jag med elin ett tag och hanna ett tag, och med min syster o andre och åkte epa runt i stan väldigt roligt var det i alla, sen kom natte på att hon skulle färga mit hår så hon och andre gjorde det, slänger in en bild sen på hur det blev  Det var min dag!








En liknade fick linne fast med vita rosor och bara tvåröda och två vita!

 
Tisdag: Is inte skriva något långt om dagen fast det har ju bara gått inte ens halva dagen. Men blev inge skola eftersom att det var så kallt ut nu är det typ 25 här på hägen och i morse var det  -32 ! Fy vad kallt så har bara legat i sängen hela dagen is inte ens göra något. Men nu ska jag i alla se klart den här filmen jag ser på dvdn, kanske drar ut med emma senare, slänger in ett inlägg på eftermiddan





sjukt bra film! Tycker ni ska ta och kolla den väldigt hemska saker finns också med.


Det var min dag, slänger in ett inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0