ett liv kan bestå utan kärlek

Vaknade kvart över 7, failade med plattången den började bara brinna lite roligt var det inte. Drog till skolan vid kvarti i 8, hade mentorstid och så vidare umgicks med ronja på lunchen medans dom andra vara och solade  slutade krig 3 någongång drog med elin en sväng på stan hem klockan 4, for till stallet vid 5 umgicks lite grann med jonni och pussade på den finnaste. Efter stallet stack jag hem kollade tv och for och lämna johanna på basketen och for till mamma och hämtade andra jackan och lämnade den andra till mamma  Sen duschat och är strax klar för sängen skönt det att gå och sova lite tidigare i alla fall. I mon är det skola som gäller ända till 4 ! Efter det vet jag inte vad jag ska göra om jag går till fammo eller är med en söt vän och gör bort svenskan. Måste plugga matte, svenska som bara den ligger efter i det så där ganska mycket men det gör jag bort före fredag i alla fall  Men nu ska jag i alla fall lägga upp min dag 10 och sen stänga av den här datan så det blir torsdag fortare 

Godnatt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0