yamaha är för bra

vaknat för nån timme sen, ska duscha och fixa till mig sen ska jag fara förbi stallet och lämna jonnis julklapp och asses lilla sak han ska få. Sen ska jag städa och dona med mamma baka peppakakor som jag har varit länge sugen på att baka men aldrig tagit tid att göra de! men i dag blir det väl av.

I går hade jag bara hemma kväll och såg andra avenyn och tog det allmänt lungt och det var super skönt! var och handla med morsan till i mon då de är julafton jippi!! jag och min syster ska ju äta frukost / lunch här och hos pappa är vi på kvällen och det känns ju kanon var ju et tag sen man firade julafton där. Men nu ska jag duscha, puss!


förra julen, rätt så bra jul då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0