min jul har varit perfekt !

någon dag sen jag blogga sist, har inte orkat flytta datorn till vardagsrummet och sitta och lyssna musik och störa dom andra istället har jag bara myst på till andra avenyn som jag snart kollat klart säsong 1 på nu försöker jag få tag på säsong 2 men det är svin svårt!
Min juk har varit perfekt har fått det jag önskat men inte allt såklart!
I dag har jag varit på stan och hämtat ut min smala norrbottens ring som jag fick av min syster i julklapp hur gulligt som helst! och den är super fin så nu har jag skaffat mig båda två hehe
Ska gå och kolla andra avenyn resten av kvällen, kanske köper nått gott och myser till nån film har ju bara kvar 2 delar av andra avenyn hojj. puss
Min julafton så såg jag ut så här, tänkte fota och visa vad jag fått den det bjuder jag på en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0