dags att komma tillbaka till bloggandet!

nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga lite smått igen. Men har ingen lust alls, men ibland får jag lust att bara skriva av mig det jag känner för

Har varit i skolan och haft pyssel dag, inte så kul men det är bättre än att jobba. Sen hade vi dans sista lektionen och inte pallade ju jag dansa, är sjuk ännu så tog och gick hem. I dag ska jag mest troligen gå på stan en sväng med syster och köpa mammas julklapp och hämta ut mitt nellypaket jippi!!
Om 4 dagar är det jul och jag har ännu några stycken att köpa till och några är bort gjorda, i går umgicks jag ett tag med ef rätt chill.

Men nu tänkte jag ladda upp nån bild sen vila ett tag, har så ont i mina ögon så det är sjukt! men så äre, har hosta och lite ont i halsen också, vill fan inte bli sjukare än vad jag är det är ett helvete.




Har ju även fått mitt löshår som jag ändvänder lite då och då, jobbigt att stiga upp 7 för att platta håret och sätta i det. Så jag sover istället till 10 i 8. hehe, men har ju även svartbrunt hår nu ska visa lite bilder nån dag till er så nöjer ni säkert er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0