jag älskar mitt röda hår


Jag älskar mitt röda hår, det är så värdefullt! men samtidigt är jag less på det och så är jag alltid pank eftersom det är jävulst dyrt att vara rödhårig.


Jag trivdes jätte bra i mitt mörkbruna hår, men jag såg lite för blek ut i de! men samtidigt vill jag bli mörk igen. Det är varken dyrt eller jobbigt


Jag gillade även mitt hår före det blev rött, då såg det ut så här hade slingat det ett x antal gånger. Det blev som toy i håret och för tjockt och så slitet! jag klarar inte av tjockt hår och inte heller jätte långt, det ska vara i normal längd då är det enklast


Jag älskade verkligen mitt blonda hår, men efter att varit det alla 14 år blev jag less! och vela pröva nåt nytt, så satt mörkbrunt och ångrade mig rätt så mycket. Men nu när jag är rödhårig kommer mit hår inte palla att bli blond, jag älskade min färg och allt med mitt blonda det var perfekt! Men nu har jag testat något annat, så ska nog säkert om ett tag gå tillbaka till mitt blonda igen, men när vet jag inte riktigt eftersom mitt hår kommer vara död när jag ska bli blond!

Men näst på listan står att bli svart/mörkbrun! funderingar i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0