går fan inte åt rätt håll

Kom in för ca 20 min sett, möte elin först och sen chilla vi lite hos henne. Sen kom söta emma & andra elin och vi snackade strunt och sen drog dom och jag gick inte för att sova, klockan är väldigt mycket och jag har tänkt 2 dagar nu att jag ska vända tillbaka dygnet men tror ni det går nå ne!

Ställer 3 alarm varje morgon, antingen så hör jag dom inte eller så stänger jag av dom och somnar om. Vad gör man?

I mon ska jag ialla fall försöka vakna 12 och åka på dollar och köpa en godisburk för det var ett tag sen! efter det ska jag bara duscha och mysa på, hade inte suttit fel med en ziperall eller onepice vid detta läge! hehe men det har jag inte heller, men ska skaffa mig en inom snabb framtid ! Men nu ska jag inte skriva mer här för jag ska nämligen sova som alla nästan redan gör, förutom ungdomarna som alltid är vakna


jag saknar dig min ögonsten det är du och ingen annan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0