Dag 3 - Min bästa vän ♥

har ingen direkt bästa vän, och så har jag så många så kan ju inte säga att en är min bästa vän utan alla är som de! Dom betyder lika mycket och är lika värdefulla & alla är bra på sitt sätt!
Det gillar jag med mina vänner att alla är olika och har sitt sätt, mina vänner är det bästa! Älskar allihopa lika mycket och dom är lika värdefull ♥
Ni vill väl så klart ha nån bild, så ni får på alla jag har hehe










 
det räcker så här va ! har int bild på alla, men det duger


Kommentarer
Postat av: linnea landström

aaw<3

2011-08-09 @ 15:36:15
Postat av: Emma östman :)

Jennifer <3!

2011-08-09 @ 18:23:22
URL: http://ishopparen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt du är! <3

2011-08-13 @ 03:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0