Dag 2 - Om min familj

Båda mina familjer är bara så bäst! Den familjen min mamma är i är helt klart underbar och det är hennes sambo peter, som jag levt med enda sen jag var 1 år med och så klart min syster men som aldrig sover här. Sen har vi ju 2 hundar här Tila & Love, tila är nattes hund med nu är den som hela familjens och love är allas! Jag och min mamma är ofta i fight tråkigt men alla bråkar ju någongång. Jag och mamma är samma personer som gillar att shoppa, peter är precis som en extra pappa till mig han är alltid lika frän! lite fränare än morsan.

Sen har jag även en till familj hemma i huset hos pappa, min pappa är underbar jag har ärft allt av han. kort stubin och allt ska vara kliniskt rent! vi gillar inte när det är stöckigt. Sen har ju han hans sambo som han levt med ca 6,7 år och hon har 2 barn. Johanna som är 14 år och Josefin på 15 år, som jag umgås med så vi är mer som vänner, men klart har vi ju våra bråk också ! och det gillar ja! sen har jag min riktiga syster som jag inte skulle klara mig utan, hon är alltid sur och skriker åt mig men det kan jag inte ro för att jag är lite jobbig och som en mamma åt henne! Det är bara för att jag är så jävla rädd om henne, utan henne så hade inte jag levt ! jag älskar min syster, även hur mycket vi bråkar och hur störd hon är och hur jobbig ja är. Sen har vi ju en till hund som är allas ögonsten, Jimbo han är alltid lika glad åt oss alla men han har ju också sina sidor! Det här är min familj alla är lika knäppa, men vi älskar ändå varandra  

säkert en massa stavfel, men min förstår säkert vad jag menar ! och om jag glömt nått är det bara att fråga på. Svarar alltid på frågor.


mamma



jag och min syster


Love


pappa


jossan


natte


jag & johanna


Jimbo


har tyvär ingen bild på tila,sussi & peter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0