17 augusti - ingen man kan lita på

har en sanning om mig själv. Jag kan inte lita på nån så där direkt till 100 % men jag har mina vänner ag kan berätta allt för men inte precis allt, men alla mina vänner vet en del om mitt liv och jag berättar alldeles för mycket ut om mina problem och mitt privat liv och allt som sker i mitt liv! Jag litar helt enkelt för lätt på människor, men nu hädan efter så kommer inte jag kunna berätta allt för det har ställt till med så mycket! jag vill behålla vissa stycken helt för mig själv, men tillslut så går det inte och då måste jag prata ut med nån och då kan det bli vem som helst! Men inget att bry sig om, bara att rykka på axlarna och piggna till.


Katti o elin har precis farit, ska slå på nån film och försöka sova lite tidigare för skolan börjar ju om 6 dagar. Nedräkning börjat ! Men nu ska jag tänka om i mitt liv, allt ska blir perfekt. Precis som ditt!  
tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0