14 augusti - kom just in genom en brun dörr

hehe!

Har inte orkat bloggat någonting i dag. Vaknade först vid att min pappa knackade på dörren vid 9 för att jossan slått foten och jag var tvungen att följa till stallet, gick upp klädde på mig snabbt och hoppa i bilen till stallet ! Hästarna var redcan ute, jossan gick bara och satte på fia ett täcke för hon får inte stå utan. Sen rulla vi hem med bmw ! Gick och la min princip direkt och somnad vid 10 och sov till halv 2 skönt  For hem till mamma vid 2 någongång och startade dator dirr, sen gjorde mamma pyttepanna och ägg och efter det började jag må illa for till stallet vid halv 5 fotade johanna och sen hem direkt.
 
Mådde ännu illa när jag kom hem hoppade i sängen nästan direkt och såg filmen shopaholic och somnade ett tag efter det, det som var planerat var ju att jag skulle umgås med min söta vän jullan men hade alldeles för ont så orkade, efter 10 någongång hoppade jag i kläderna och prommenixade till statoil och där jag såg min syster tanken var att jag skulle till julia och dit kom jag efter ett tag, och min mage blev bättre när jag fick umgås med min jullan ! Albin & robin var också där, vi såg nå slacks filmer och sen kom min syster för att hämta mig ! Och nu stter jag här hheheh.

I mon ska jag plugga järnet, för på månda gäller de!!


typ bildbrist, vill ha sommar och värme nununu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0