town

Godkväll alla läsare ! Just nu chillar jag helt själv i min säng med min dator, har varit en sväng till pappa och fått nån present  är sjukt nöjd över alla presenter jag fått av släkt/familj, vänner dom är ju bara underbara fast har några kvar att få, jag älskar verkligen att få den där känslan att bara riva upp paken det är ju det bästa med julafton och födelsedagarna

I mon tror jag att jag ska springa en sväng på stan när man ändå är ledig, hade behövt köpa någon ny parfym men vet inte vad för någon finns så många jag vill ha men har inte bestämt mig för någon ännu, ska ta ne fundering över vilken jag tänkt köpa, och så hade jag behövt något nytt i lådorna/garderoben  

Försökte klicka hem något plag från hm men lyckades inte, tråkigt det hittade ett par skor en tröja ett par solglasögon!

Någon som vet nåhån bra sida att beställa kläder i från än dom här vanliga hm,gina, bubbelrum
?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0