nytt

Godmorgon vaknade vid halv 9 vet ine varför kunde verkligen inte vända mig om och bara somna in, i går var jag på stan med mamma hittade mig en jacka jag verkligen vela ha och den köpte jag för mina födelsedagspengar som jag fick  I dag ska jag fara till pappa och fira mig som det alltid blir typ 100000 miljarder dagar efter varje år kul!

skönt med lov dessutom så kan man sova ut extra länge och vila upp sig, skönt! ska dessutom köpa en ny telefon nu när jag ändå har lite pengar sen kommer ju det mer den 20 mermermer pengar vill jag ha, mycket pengar gillar jag gillar du det?  Men nu ska jag ta en promenad med min fyrbenta vän ändå till pappa och hem cyklar jag med henne i korgen !

ha det roligt för det ska då jag ha.


Lite bilder från klubbtävling

Felicia Unga-Nilsson förkortar namner med Munsboro bibbi



Sara Åhult & Fia



Julia Zedig & Mr blue



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0