VÄNNÄS !


Kom just från en skön varm dusch de var då fan skönt!
Ska börja packa nu, sen tror ja jag ska på statoil med jossan o köpa toy till imon ;) Vi åker vid nio på morgonen. Jobbigt men skönt ändå att träffa lite hästmänniskor o umgås med vännerna. Vi åker ett helt gäng från gve alla vi som åker är: Denice johansson & Julia Zedig & Johanna Israelsson , Caroline Lindkvist , Frida Andersson & Felicia Unga nilsson o deras hästskötar o jag då såklart ! De blir läg tävling oxå för div 1   tävlande för laget är ! o så har vi ju Lydia Wikstöm oxå från Älvsbyn ;)
Nu ska fan vårat lag vinna! HAHA

Har varit i stallet hela dagen i da hjälp jonni o pack o bada gulan. Sen har jag gjort en massa annat oxå! Kommer ju inte vara hemma på hela helgen så blir ju säkert inge inlägg heller men på månda blir ja nog åter igen. Om inte Lydia vill gästblogga åt mig, Som jag gjorde åt henne. På månda har vi us-möte oxå hojj. Alltså har ni hört! Dom har lovat 22+ i helg i vännäs helt otroligt. Gud man kommer ju dö, hehe men nu ska ja o jossan packa klart o sen slå på en film o mysa bara o sova såklart när man ska upp klockan sju imon :( Man får aldrig sova ut i livet. Kyss


Josefin Andersson från modevisninger ;)






/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0