solero shots

Sitter hemma, har städat lite här medans mamma och peter är på begravning på elins moffa som har dött, hemskt de är men alla vi ska vandra denna vägen. Vet inte vad jag ska hitta  på senare i dag, får ju se vad de blir ska nog inte till stallet, mamma sa att jag inte fick gå ut i dag någonstans, irri ja blir men de är okej.


Soffi ska nog sova här hos mig i natt, o kanske jonni får ju se om jag får ha två sov kompisar! ;) hoppas de i alla fall. Har Asse i mon oxå han får bara skritta igen, för han har fått något på frambenet kommer inte ihåg vad de heter, kan ju ta reda på de, o berätta sen. Gurre har oxå fått så. Jag kollade runt lite på facebook i da, och så hittade jag en grupp som heter alla vi som vill att solero shots ska komma tbx, och jag kollade på den de är ju förihelvet en svin gammal isglass, och jag mins den än i dag den är så jävuls god, HAHAHAAHAH så jag gick med i gruppen. Alla gå nu med i gruppen så kanske vi får tbx den. hoppas de. Tila & Love har grinat i morse för först för peter, då brydde dom sig inte så mkt, men när mamma for då grinade dom och var jätte ledsna :(
Ska kanske dra och sola en sväng, för mår fan inte bra. Har inte mått bra på hela veckan. Eller ser ju om jag mår bättre så drar jag väl till skolan. Ser ju. Men nu först måste jag börja fixa och dona lite i mitt rum. Så kanske jag får äta på thai i dag med en massa ser ju försöker ialla fall att peter & Mamma ska gilla de. Men tror inte peter kommer gilla de, eller kanske. Mamma kommer nog älska de för om man är bästa dottern så är man  XD

Tänkte bjud er på en bild på glassen kanske ! ^^









/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0