:(

Hejhej, I dag belv de en ganska lång dag för mig tycker jag.

För de första så har jag varit i stallet o ridit lektion o har två hästar varje onsdag, så gulan fick två sår på benen för att han blev själv ute, fast han hade ju Asse längre bort då, två brodd merken stackarn.

I mon blir de dundret med Felicia, soffi , evve & johanna har inte åkt sen förra året nånting så första gången jag åker på de här året så akta er i backen så ni inte får en människa i ryggen XD

Efter de blir de att vara hemma med katti vi ska på dollar och vara hundvakt, efter de ska vi ut på raggen med systern ett tag, sen blir de att lana med katti och sms, fan vad kul vi kommer ha någon som har lust att kanske komma över en sväng och ge sälskap?

Sen blir de ju påsk fan vad skönt och snart fyller faktist jag år!:) jippi, ska väl fara till fammo oxå i helg o sova tror jag om jag får för pappa oxå! Men gud vad skönt med lite lov från skolan-.-


/Jennifer WettainenY

Kommentarer
Postat av: Anonym

sällskap* annars ;)!

jo hurru jag är redan på (: !

2010-04-01 @ 02:59:45
URL: http://elinngustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0