älskar min blogg

Sitter här hemma har just fickat ska börja läsa ett tag sen sova, hann inte hem i dag efter skolan gick direkt till stallet möte felicia vid soffi o gick med henne i stallet, jag och felicia red till heden hägen och där gick jätte bra hästarna var lugna och fina fonzie var lite pig, men de gjorde inte så mycket asse bockade lite dådå han tycket de var så jävulst roligt, i mon blir de skolan på morgonen sen har vi frilufsdag, o jag ska vara på stallet:) Sen efter de blir de att vara med felicia vi ska gå på marknaden soffi skulle väl gå med oss, Vet ni jag kommer kanske inte få ledigt nästa fredag då jag ska till luleå på häst tävlings :( sussi måste prata med rektorn, men om jag inte får ledigt då sjuk anmäler jag ju bara mig XD i mon fyller jag på tlf så jag kan sms med er, har ju inte gratis nu har bara lite pengar så jag kan sms, ska köpa sockar nu hem till mamma o pappa! de behöver jag verkligen, blir nog att vara med felicia efter oxå, har ju inte hunnit umgås med henne på två veckor eftersom hon har varit borta, i dag fick jag oxå min adidas tröja den var svin snygg, kan fota den sen så får ni se! ;) Men ska börja läsa lite sen sova god natt!.. .. (:


/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0