du e här jag är där

Kan berätta lite om helgen har omgåts med Josefin hela helgen ska börja från fredag ! :)

Fredag: Sov hos fammo natten, stack hem på morgonen för att jag skulle packa skulle åka med jossan till byn, kommer hem fixar o packar sen säger mamma att vi kan inte fara vi måste fara på lördag överdagen. Okej fyfan vad sur o irri jag blev men dagen blev ändå lyckad ja o jossan var med Elin , emelie & Emma på kvällen o sen for vi hem o såg old dogs o årf b & j så dagen blev ändå väldigt bra.
Lördag: Vaknade kl 8 fixade oss o packade bilden full sen for vi till Tärendö lämnade tila o sen vidare till pajala med mamma moster berit o jossan, vi gick på marknade typ i fyra timma jag köpte present till jonni o ett halsband till mig o ett par örenhängen. Sen for vi vidare till tärendö mommo sa att vi fick sova över en natt mina kusiner var oxå där, vi var ute typ till ett med Andre o emil. Sen drog vi in o sov !
Söndag: Vi vaknade vid 11 o mamma var ju i pajala vi gick in o åt lunch köttfärssås vet ni hur gött de vart, sen drog vi o badade vi vaqr rädd för spigen hahahah (småfisk) De var ju ganska kallt oxå men ändå skönt vi var o cyklade till niva oxå bastade var hos moster ingrid oxå en sväng, vi skulle vara med Lund men han hörde aldrig av sig sur vi blev på han alltså. Mamma vela åka hem men inte ja o jossan så mamma sa vi far i mon på morgonen o de blev de oxå.
Måndag: Jag sa mamma vi far senast 10! Sov till kvart över 11, lyckat va ? Men då ringde mamma jag har varit vaken sen kl 6, har fixat moffa lite o packat. Packa ni o kom in o fika så sticker vi sen vi for från tärendö kl 1 hahahahaha, men de är så jävla chilla att vara i byn. Ska ta o äta nu köttfärsås igen ! hahahahahhaah jag älskar fan de, slänger in ett inlägg senare puss o hej!:)
En bild på mig med Josefin´s snygga löshår !

Josefin själv med sitt löshår ! :)






/Jennifer WettainenY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0