träning


Tjobre! Kom just hem från träningen, vi hade inte holger i dag vi hade en gubbe som hette Gutav och tränar något annat lag oxå, han hade tränat handboll hela sitt liv, och han är 70 nu så fatta bra han är och han var oxå de!!:)

- som jag sa tidigare så var jag hemma från skolan på grund av min fittt mage:S men i mon bler det då skola för mig kan inte vara bort flera dagar...
Ska gå och ta en varm dusch och en se andra avenyn sen kommer mamma hem klockan 9 först så då ska vi väl fika nånting gott, hon skulle oxå och handla tvättmedel, och bröd
Imon blir det stallet efter skolan ska rida lektion, och så har jag gulan & Asse men vet inte om jag hinner ta gulan i mon för har jätte brottomt för jag ska vara hemma klockan 7 vet inte varför vi får typ gäster eller nånting hem så måste skriva till jonni att jag inte kan ha gulan och de!

i mon har vi kortdag som tur är men jag tror ja ska bara fara till stallet snappt rider kanske inte lektion precis kanske bara tar hand om asse och gulan eftersom jag ska vara hemma sju så, men jag vet inte ännu ser ju i mon nu måster jag börja pallra mig i duschen så det inte blir så sent men vi hörs på! puss&kram!:D:D´






/Jennifer WettainenY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0