sorry

sorry, har inte hunnit blogga nånting i dag, kan berätta lite kort om dagen efter skolan gick jag upp till soffis skola och väntade på henne typ till halv tre, sen så gick vi till stallet as kallt och så väntade på att pappa skulle komma och hämta min jacka, han kom till slut bytte om snappt gick och börjar fylla hö säckarna sen mocka åt gulan jonni kom typ kvart över 5 eller nånting, mockade i én timme han var svin jobbig han har aldrig varit så jobbig i hela mitt liv han brukar då inte vara så, sen så kom maggi och hon mockade åt asse, jag och moa börja fixa det där skötarsystemet, och då har vi möte på torsdag, och skötar möte på söndag haha de är bara jag och moa!XD men nu ska jag börja se någon film sen ska jag sova godnatt puss&kram!:)

hehe visst är bilden snygg?:D








/Jennifer WettainenY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0