god morgon

tjenatjena


Har vaknat för en halv timme sen, i dag ska jag vara med Katti vi ska kolla klart flickan som lekte med elden, och jag vill gå på bio på new moon men ändå inte för har sett den på kattis data, den är så jävla bra längtar redan tills trean kommer ut även fast det kommer att ta ett jävla bra tag, jag ska beställa ettan och tvåan.
haha dom därfilmerna är så jävla bra finns fan inga bättre fyfan ;);) Ja men orkar inte skriva mer ska gå ut och skotta sen duscha och fixa mig, Och sen när sussi ska till frisan då åker jag med henne till katti, Jag kan inte smsa har inte gratis sms nå mer så jag dissar inte :P


från ettans film:) Jag älskar dena film!





/Jennifer Wettainen



Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer det en 3a?? när eller hoppats det är snart för den är så jävla bra :D

2010-01-07 @ 00:39:08
Postat av: Melindaah

håller med dig, dom filmerna är bäst! :)

2010-01-11 @ 01:48:10
URL: http://Mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0