21.27

Kom hem för en halv timme sen från stan, har varit med Emma på stan åt på grillen först och sen så gick vi till stacken där Johanna, och hennes vänner var vi snackade ett tag med den sen gick, hon hem och jag stannade ett tag sen drog jag oxå hem, ska gå och duscha strax och fixa ögonbrynen dom är som buskar XD sen ska jag väl bara kolla någon film undertäcket och sen sova, gud jag längtar redan efter att få sova, blev inge byn i helg för mommo och moffa skulle ha fullt hus och inge nästa helg heller, för då är kajsa i lule och kollar hocky den jävla fitt ungen, men skit samma far ditt om tvvå veckor tror ja eller jag ska. Men orkar inte blogg mer ska börja fixa mig in för kvällen-.-

puss & kram!


Ermin,Emma,Jennifer, winsa,sofia, halva ap :)


/Jennifer WettainenY

Kommentarer
Postat av: kajjsa

hihi jag ska inte alls kolla hockey i luleå ;) ska shoppaaaaaa!!! men de är inte säkert att jag åker dit ;b <3

2010-01-15 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0