Änglalik ( tillsammans i natt)

Vaknade hos fammo, de var 25- , Skulle gå hem typ kvart över sju har ont i halsen oxå så blev ingen skola har varit hemma hela i dan, bara slappat och vilat var på dollar oxå o köpte lite grejer :) I mon bler det skola sen blir de stallet, blev inte heller någon träning för är inte helt frisk är ingen ide att anstränga mig då blir jag bara mer sjuk o de vill jag inte, jag vill bara bli helt frisk inge hosta o inge ont i halse bara vara helt frisk i mon ska jag ta hand om gul o asse sen blir det att blrja spara pengar ska med Emma , katti , carin & nikke o lena till luleå och bo en natt på hotell och shoppa bara slappa umgås ni vet sånt är livet fan vad skönt & Längtar till lovet nästa vecka då ska jag nog vara i stallet och byn JAG LÄNGTAR TILL BYN! men vi hörs i mon lägger nog in ett inlägg innan skolan;)


/Jennifer WettainenY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0