23.36

Har kommit hem från stallet typ vid tio tiden, hade us möte och hela skitet. Till helgen blir de luciashow och min älskade mamma ska sälja present kort där och bästevän ska hjälpa min mamma att säga. Mamma vill ju inte stå själv i typ tre timmar så jag fixade med mig en vän som sällskap :)
Imon blire också stallet med us möte igen och sång träning för de är något vi verkligen måste ha! Skulle träna med dom ungar som var i stallet idag, men vi hade ju inte bestämt låter eller något så vi får ta de imon. Nu tänkte jag ta och sms lite till med Angelica och sen tänkte jag sova för gott.
Jag säger som min syster vill sova här året om för sängen är så jävla skön ;) Om ni vill ha en skön säng 120 så köp från möbelhuset lätt skönast, dom sa till och med att dom är populära bland ungdomar ! :D
Men säger puss puss ialla fall .
mina nya glasögon, rätt så stora men jävligt skönt ! Finns på dollar att köpa :)


/Jennifer Wettainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0