22.38

Min tlf har pajat totalt nu, så nu har jag min gammla tlf roligt !
Har varit med katti en sväng i dag och pluggat till so som suger balle. Imon blire att plugga igen känner mig som Linnea liljeholm som pluggar jämt ;) Sen ska jag rida ut asse helt själv, han brukar hålla på tönta sig men i mon får han inte göra de han ska runt stigen så enkelt är de !

Nästa helg är de luciashow, och lydia kanske ska komma upp om hon får för sin mamma, saknar henne jätte mkt har inte träffat henne på år och dar känns de som. Men träffade henne senast i älvsbyn då bodde jag ju hos henne :)

På lördag är de umd bio, om man är med i umd då går man in gratis, annars 25 :- inte dyrt då och de är avatar lätt värt att gå. Frågade om katti skulle med och hon är med ! Ska se om man får med sig några fler, kanske roligt att få med en massa andra folk ska se vad som säger.
Finns på telefonen 0730833917 ;)


Mikrofonkåt


Allvarligt talat

några bra låtar jag dunkar på just nu ;)

jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva







/Jennifer Wettainen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0