18.50

Som ni alla ser så har jag fått en ny header av sara sjukt nöjd, tack !

Tänkte berätta lite kort om min dag, denna natt spenderade jag med sara o elin vi hade sjukt roligt jag somnade vid halv 7 o elin 7, sara 9 ! Vi fotade oss klockan halv sex med hennes mammas kamera, väldigt roligt o oseriösa bilder.
Imon drar jag till luleå med sara,jossan,elin. Men går de buss hem så avstår jag att åka, hatar att åka buss ! Tänkte inte shoppa mycket för jag har fått så mycket kläder i julklapp, så det blir bara lite smått.
min eftermidda spenderade jag med hästarna, tog han om asse dag ialla fall. Han fick vila för det var så jävla kallt ute -29 ! Märks det att vi bor i norr?;o
Sen longerade jag gulan, var tvungen att träna lite inför när jonni åker utomlans den 20 januari ska jag ha han 4 dagar hon blir borta 1 vecka och 2 dagar. Kommer sakna den lilla ärtan !

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen se jesus och josefine, eller tvärtom.

<3





/Jennifer Wettainen


Kommentarer
Postat av: jonni:P

kommer sakna dej oxå bönan:P vi måste fan umgås nån dag!<3

2010-12-29 @ 20:24:22
Postat av: jw

Joo pigan, måste du verkligen åka? kan jag få vara i din resväska. & ja vi måste verkligen umgås ! :) <3

2010-12-30 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0