jaaaooooo

bara för att min syster Natalie Wettainen hade utmanat mig :@

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:
* Sommaren
* fylla 14år
* pdol
* moppe kort
* Bli knall blond
* köra golfbollen
* års kurs 8
* Betygen

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Jag älskar att klösa sönder skorpor
* Jag hatar vinter
* Jag älskar rosa
* Jag  hatar falska personer
* jag tycker de finns bra cafe här
* Älskar folk som snackar skit
* Jag måste alltid fundera 2 ggr innan jag gör en sak.
* Jag vill ha en häst

~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* hej
* ofta
* nå
* varför
* å herre gud
* epa
* diss
* lol
~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* socksockar
* tunika
* linne
* 3 ringar
* byxor
* bh
* trosor
* öronhänge
~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
* Emma farlund
* Elin Backegren
* Sofia olofsson
* felicia u-n
* Julia Zedig
* Josefin Andersson
* Ronja Näckstam




/Jennifer WettainenY

Kommentarer
Postat av: Matilda .

hej jätte fin blogg ! Skulle vara jätte snällt om du gick in och röstade på vilka skor som är finast på min blogg !

Puss .

2010-04-10 @ 16:04:46
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: lydia

bra! :D kan du skicka dom??

2010-04-10 @ 16:18:40
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0