Buskul på coop

I går var jag på coop med klubbisarna. Det var en massa ungar som red, och dom tyckte de var jätte roligt, de kan jag ju förstå om dom aldrig ridit, jag älskar ju oxå o rida!;)

Vaknade typ för en halv timme sen o så har jag laddat ner ett spel typ nyss, som jag håller på att spela har en massa läxor under helgen som ska bli klara till på måndag!:( tråkigt att plugga under helgen men de är ett måste X)

Ska börja ta och gå upp o börja fixa mig sen ska jag till stallet och rida asse o bada han, har planerat hela veckan att bada han men de har aldrig blivit så i dag ska jag eller jag måste bada han!=)
Kan ju skriva ett inlägg innan jag drar till stallet!:) Puss

/Jennifer WettainenY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0