Nu är det där pluggandet...

I dag var det skola den bästa med skolan i dga var fan idrotten det var så jävla kul så det är inte sant !!
Sen efter skolan for man hem och var på datan och lite sånt sen skulle jag till mamma och söka mitt umd och jag hade jävla tur i dag jag hittade de och såklart två foton :P
Haha fatta grymt :D Sen fpr jag direkt efter åt till stallet och tänkte mocka åt asse men det hade ju redan maggi gjort hon hade varit där och allting så .
Sen hade ju jossan frågat om jag vela rida istället för henne men då sa jag nej, Men jag red ändå istället för henne det var kul och gick svina bra red Fabbsen ;D;D
Men nu ska jag faktist bara vänta på att mina växter på farmville ska bli klar sen ska jag läsa i taket lyser stjärnorna några kapitel ;)
Men pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0