Kul kväll! ;)

Fifan vad kul kväll jag älskar mina vänner,  först började det med att bara gå runt , sen gick vi och kolla lite swingfly men såg ju inget så det var ju inge kul.
Efter det så tänkte vi gå inte på discot men vi ides inte vet inte riktigt vrf ! :O
Sen gick man med Elin och jennifer och dom runt lite överallt , Man snacka med svin många och sånt efter det drog vi till manuella och snackade med Jacob och sånt , Sen drog elin och dom för frida och carro skulle äta en pizza så möte jag emma och katti dom hade varit någon stans efter det så gick vi till katti jag var svin trött , jag försökte somna ..
Vi skulle köpa pizza för emmas pengar men då var det inte hennes för hon hade ju hittat en hundring så vi fick inge , men jag sa ju aldrig att jag hade pengar så jag hade ju XD
Sen sa nikke men jag kan fara och hämta , jag bara men ta en kycklingrulle åt mig då han bara jodå det går bra .
När han kom tbx då åt vi sen somnade jag jag var as trött .....
Det var då min roliga kväll slut :)
pöss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0